неділю, 15 вересня 2013 р.

Оріяна

Оріяно,
ти десяте чудо світу.
Десь там –
сніги, льоди, піски і скелі.
А в тебе –
Три Поля.
Хотіли вивезти твою землю.
Але як можна вивезти
аж Три Поля?
Для цього потрібен потяг
довжиною з екватор.
Хотіли вивезти нас, твоїх оріїв.
Але навіщо везти кудись оріїв
без їхньої орної землі?..
Живи, Оріяно!
Стелися мені небесами
і Трьома Полями.
Клич мене в далину
тополиним обрієм твоєї дороги.
У мене калинова кров,
Оріяно.
Я син волі твоєї.
Але ж воля наша –
недопита чаша.
Над тобою хмари олов'яні.
Де ж бо твої чари, Оріяно?
Чує воля недопита:
лунко цокають копита.
Пролітають вершники.
Є там доля.
Є Три Поля,
три небесно-жовті рушники.
Оріяно!
Чорне море.
Даль Дніпрова.
Тиша гаю.
Коні вороні.
Над рікою знову чайка лине...
Присягаю рідній стороні
я гіркою мовою калини.

Немає коментарів:

Дописати коментар