четвер, 5 вересня 2013 р.

Тече Мурашка

1.

Несе ім'я комашки
ця річечка мала.
Пульсує ще Мурашка,
як жилочка села.

До інших не подібна,
засіяна дощем,
під вишнями Поділля
у світ вона тече.

Біжить моя Мурашка,
сяйлива, як сестра,
до ширшої Мурафи,
до глибшого Дністра.

А Дністер синьогорий
нуртує з нагаєм
і діду Чорномору
дитину віддає.

Від мору береже нас
природа недарма.
Вже море Середземне
Мурашку обійма.

Вирує між човнами
вітрисько-плугатар.
Ворота відчиняє
іскристий Гібралтар.

У далечі прозорій
чекають нас дива.
Атлантика простори
захмарні відкрива.

Мурашко! Над рікою
шаліє крутія.
Не пахне осокою
вже хвилечка твоя.

Та ось я з океану
черпаю сам-один
небесну, Богом дану
краплиночку води.

У жмені, мов комашка,
водиця спочива
і мовою Мурашки
курличе: «Я – жива!..»

2.

Вертаймося, журавко,
на річеньку мою!
Чекає нас Мурашка
у вічному раю.

Затінена садами,
захована між трав,
тече вона все далі
дорогою Дністра.

Тече вона у сині
захмарні небеса,
тонесенька і сива,
як мамина коса.

На світло водограю
у відчаї пливу.
Край світу доганяю
я річеньку живу.

Я сліпну без Мурашки
і зречено молю.
Неси мене, журавко,
на річеньку мою!

Немає коментарів:

Дописати коментар