понеділок, 19 серпня 2013 р.

Що хотів сказати дід?

Дід яблуню садив. А я
забіг на хвильку попрощатись.
«Бувай, козаче. Набирайся розуму.
Побачимось, либонь, не скоро.
То я хотів тобі сказати...»
«Спішу, дідуню. Жде підвода
на станцію. Не гнівайтеся.
Ми ще поговоримо,
коли приїду на канікули».
Дід яблука зривав. А я
зайшов на хвилю попрощатись.
«Ну прощавай. Гляди, не зазнавайся.
Хтозна коли побачимось.
То я хотів тобі сказати...»
«Дідусю, вже мені пора.
Он бачите – машина.
Не гнівайтеся. Ми ще поговоримо,
коли приїду у відпустку».
Дід спочивав під яблунею... Я
заїхав на хвилину попрощатись.
«Прощай вже. Може, більше не побачимось.
То я хотів тобі сказати...»
«Та що ви, діду! Ми ще поговоримо.
Ось навесні я привезу вам сина.
А зараз... Ви не гнівайтесь. Літак...»
Невдовзі написала мати:
«У перших строчках сповіщаю,
що вмерли татко наш, а твій дідуньо.
Тебе все згадували при смерті.
Сказати щось хотіли дуже важне...»
Весна буяла. Я і син
прийшли до дідової яблуні.
Вона вже сохла. Сохла, а цвіла.
Наперекір біді цвіла затято.
Ну що? Ну що нам дід хотів сказати?!

Немає коментарів:

Дописати коментар